SKRIVET: 2010-06-27, kl 21:44:15 | PUBLICERAT I: Allmänt

Dagens tema; chatroulette

Lite kortfattat om mig dag bara;
Vaknade , lisa sov över hos mig. Vi drog och badade i poolen och sen kommer jag inte ihåg mer.


Iaf, chatroulette. För er som inte vet vad det är för något äre bara att gå in på http://chatroulette.com.
Jag och Lisa var inne där, och det är huuur många som helst där som visar sig. Hur irriterande är inte det? Jag menar, hur desperata kan folk vara egentligen. Hatar det!

Önskar att alla var lika roliga som oss, Peter står ju och dansar framför camen och vi driver med dom lite, men ändå! SERIÖSA personer är också bra, men är så trött på att man bara ser massa kukar -.-

Nu ska jag gå och äta glass ;$





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: