SKRIVET: 2010-02-04, kl 21:03:58 | PUBLICERAT I: Allmänt

20.58 Torsdag kväll.

Hejsan!
Gick ju som sagt hem från skolan idag, eller har jag berättat det?
Iaf, har mest ''pratat'' med Simon i tele och snackat med folk om hur dåligt det nya bdb är. Eller alltså, det nya utseendet på vissa saker, h-a-t-a-r det. Usch! Men iaf, Simon har sovit det mesta och vi skype:ar så jag tittar på honom när han sover istället, så otroligt intressant :D.

Känner mig väldigt glad och lycklig just nu, vet inte varför. Eller jo, klart jag vet varför?! SIMON KOMMER HIT IMORGON! Åhåh <3. Han kommer hit vid typ 12.30 eller något, och jag slutar 13.20 så han får typ hänga runt i centrum eller något sålänge. Så får jag komma och hämta honom sen, sen stannar han till 13.34 på söndag. Blev lite ledsen när jag fick höra att han var tvungen att åka så tidigt men alla andra tåg var fulla och jag får väl vara glad över att han över huvudtaget kommer :D.

OJ! Nu måste jag ut, skulle möta en kompis klockan 21.00, klockan är visst 21.03 o.O
SKRIVER SEN, PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: