SKRIVET: 2010-02-04, kl 23:16:12 | PUBLICERAT I: Allmänt

23.07 Torsdag ''natt'' (?)

Tja!
Förlåt för att jag uppdaterar så ofta men jag har inte så mycket att göra på kvällarna, haha. Eller ja, på dagarna har jag väl tråkigt ibland då med eftersom jag inte alltid är med vänner, dah? HAHA.

Iallafall, tänkte göra ett inlägg om massa onödiga saker jag hissar och dissar, är väl dags för det. ALLA gör ju sånt, fast jag tänker inte göra massa ''frågestund'' och sånt, tror jag. Haha.

Åh, kan inte sluta tänka på att Simon kommer hit imorn. Det ska bli så jävla satans roligt och skönt att få vara med honom igen, då släpps den där tunga bördan man har inom sig. Seriöst, dör han dör jag. Jag vet inte hur jag ska förklara, men vi är ett. Så äre bara, lev med det :D.


Här får ni en ful och oseriös närbild på mig, NJUT.


SIMON JOHNSSON

Älsk <3


quique foto

nice pic, i love it



i cant understand nothing of the post, but the pic says all to me



xD



PUBLICERAT: 2010-02-11, 18:37:40 | URL: http://flickr.com/quiquefoto

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: