SKRIVET: 2010-02-23, kl 17:42:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ändrat lite på min blogg

Jag vet att det ser lite tråkigt ut nu, men jag tyckte att min förra design blev lite tråkig den med så jag satte mig och ändrade lite. Bakgrunden kommer jag antagligen att ändra efter ett tag, men nu får det vara såhär!

Det är ju ändå innehållet som räknas, eller hur?
Ni suger föressten på att kommentera, haha!

Jag måste verkligen höja min statistik. I slutet på den här veckan ska jag ha måånga besökare! (':
Min statistik suger lite nu, när jag inte haft så roliga saker att skriva om, men det ska ändras!


Jennifer

sv: Ja, jag tycker också det! Det är verkligen en sanning också, attityd! :D



Sjukt fin blogg, btw!



PUBLICERAT: 2010-02-23, 22:53:13 | URL: http://truee.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: