SKRIVET: 2010-02-25, kl 13:09:00 | PUBLICERAT I: Allmänt

.


Jag har haft några som frågat om vad jag egentligen har för stil, eftersom ni tycker att jag ibland ser lite mer ut åt emohållet och ibland fjortishållet. Men nu är det så att jag är lite allt möjligt, .Jag är varken fjortis eller emo och man behöver ju faktiskt inte vara en ''stil'' för att få vara människa. Jag är lite som jag är, jag köper kläder jag tycker är snygga och jag beter mig precis som jag är! Jag har verkligen inte svårt för att vara mig själv. Jag ogillar folk som skriker ''fjortis, emo'' till någon om det inte är på skoj då. Tycker såna stilar är lite idiotiska, alla är ju bara sig själva.


the bajs

wait...w00t? Äru inte gothare? :CCC



PUBLICERAT: 2010-02-26, 00:13:46 | URL: http://flyingfrog.blogg.se/
the bajsigare

Woooord..!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: