SKRIVET: 2010-02-25, kl 10:29:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

god morgon!

Vaknade precis halv 10 idag för att min pappa kom och väckte mig. Sen somnade jag om till 10 då min hund kom och väkte mig. Sen kom pappa igen och sa att jag måste gå upp och kolla mailen. Mycket på gång här alltså.

Iallafall, idag ska jag plugga om jag hinner åka till skolan och hämta lite böcker så jag har något att plugga om. Sen ska vi till sjukhuset som vanligt men den här gången ska de göra en lite större undersökning tror jag?

Men nu ska jag åka till skolan och hämta mina böcker och sen drar jag till sjukhuset!
Hörs sen :*


Thea

Nu får du ta och förklara varför du åker till sjukhuset D: <3



PUBLICERAT: 2010-02-26, 15:52:29 | URL: http://flyingfrog.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: