SKRIVET: 2010-02-07, kl 21:20:02 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag, 21.19

Ledsen är jag, ja. Men det är mest för att Simon åkt hem.
Hade skitkul med honom här, mår verkligen som bäst när han är här. Han gör hela mitt liv 100 gånger bättre, jag är verkligen lycklig med honom. Och mina känslor för honom går inte att beskriva, men en sak kan jag säga och det är att jag älskar honom. Så jävla grymt mycket. Igår (lördag den 6:e) har vi varit tillsammans i 3 månader. För övrigt gick vi ut med Nova på en ganska lång promenad, vi tittade på film, spelade gitarr tillsammans och hade allmänt kul. T.ex Nova, vi hade typ kapplöpning eller något med henne, eller ah. Inte jag då, men Simon och Nova, haha. Dom är så söta båda två.
Klippte Simon igår också, han blev nöjd så jag är nöjd jag med! Fast när jag åker upp till honom (eller ner) så ska jag klippa lite där bak, glömde att göra det. :<

Iaf, hade världens jävla bästaste tid och jag grät floder timman innan han skulle åka, och såklart satt han bredvid mig, höll om mig och torkade bort mina tårar. Älskar dig Simon <3.

Just nu pratar jag faktiskt med honom i telefon, eller ah.. pratar och pratar, han sover. Skulle prata med honom tills han somnade, och sen skulle jag lägga på. Men jag vill inte lägga på, ifall han vaknar :<

Skola imorn då, pepp som fan! ..inte





Puss


Simon Johnsson

Älskar dig med <3


Simon Johnsson

Älskar dig mer än allt <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: