SKRIVET: 2010-02-20, kl 16:21:51 | PUBLICERAT I: Allmänt

Lördag och allt känns bra!

Hejsan alla FANTASTISKA läsare!
Idag är en bra dag, för mitt hår vill som jag vill, och mitt smink vill blir som jag vill. Allt är bra!
Jag vaknade vid 10tiden idag men då var jag allmänt trött och inte  orkade med något, nu ska jag ut med min hund och sen ska jag vara med Emma. Skulle egentligen vara med Rebecka men jag hade nackspärr i morse så det blev inte av och nu är hon med Yoshi så dom får vara själva *moaha*.

Idag har jag på mig jeans, ett linne och en rutig blå skjorta. Brukar inte gå runt med såna här kläder, men idag är jag udda och det är bra! Varför kan man inte få vara liite udda ibland? haha :)



HIHI jag är upp och ner, och mina ögon är gröna idag! Igår var dom gula, och ah. HAHA, mina ögon byter färg, vierd.

Nu ska jag ut med hunden, TJOLAHOPP.
ÄLSKAR ER, puss!


hanna

sv: Förlåt för sent svar.

okej, låter mysigt! Gick bara i skolanoch så ...



Göra idag??:)



PUBLICERAT: 2010-02-21, 11:22:10 | URL: http://hannainthemiddleofthewood.blogg.se/
Emelie's WickedTime

sv: Jaa klart du ska ta det som en komlimang;)



PUBLICERAT: 2010-02-21, 12:04:48 | URL: http://wickedtime.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: