SKRIVET: 2010-02-24, kl 10:24:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

STAN IDAG

Godmorgon alla läsare!
Idag kommer jag inte kunna uppdatera så mycket eftersom jag ska till Stockholm och shoppa! Det jag verkligen MÅSTE köpa är dom där klackskorna, ett par jeans (eller två, eller tre) och en kofta. Sen kommer det andra nog gå åt för mat/fika och smycken!

Jag kommer hem runt 5-6-7 tror jag och då kan jag skriva hur det var och vad jag har shoppat! Och såklart lägga upp bilder, dah? Men iaf, ni får ha en bra dag och det enda jag hoppas på nu är att tågen inte är försenade in till stan.

Önska mig lycka till, haha!


Leia ♥

Blev det mycket shopping? :D



PUBLICERAT: 2010-02-24, 13:42:55 | URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Bögjävel - Gävles största bögblogg!

Eller hur haha! Härligt :) Det är bra med mig också. Vad gör du?



PUBLICERAT: 2010-02-24, 16:45:19 | URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Anonym

SV: okej:) ha en bra dag då:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: