SKRIVET: 2010-02-24, kl 01:39:48 | PUBLICERAT I: Allmänt

Svar på frågorna

Nu har min frågestund varit framme i typ 7 timmar och jag känner att det börjar bli en bunt med frågor så nu är frågestunden avstängd och jag svarar på frågorna! Missade ni att fråga något kan ni ju bara fråga det i ett vanligt inlägg så kan jag svara på det iallafall som en t.ex ''dagens fråga'' eller något. Det är absolut inget att oroa sig för, sen kommer jag säkert iaf ha 1 till frågestund under 2010 så ja. Iallafall, nu kommer frågor och svar.
Juste... jag kommer inte att svara på de onödiga frågorna, utan frågorna som handlar om mig!

Vad är ditt bästa minne med mig? (Jennifer P):
Det bästa minnet med dig Jennifer är nog när vi var i Polen och Norge! Speciellt när vi hoppade omkring på stenar i shorts och tjocktröja mitt ute i vattnet och så kom vi nästan inte upp på land igen, haha!

Vad är den första färgen du hade på dina ögon?
Som dom flesta vet så ändrar ju mina ögon färg, men det första färgen var nog blå eller brun faktiskt, just nu har jag gröna ögon.

Vad gillar du mest av allt på jorden?
Mina närmsta vänner och min pojkvän Simon. Det är ju dom som alltid ställer upp för mig och allt, sen så har jag ju min underbara hund! Förutom det så är det nog att shoppa, jag verkligen älskar att shoppa!

Vart kommer du ifrån?
Jag har fått den frågan många gånger, eftersom många tycker att mitt namn är konstigt. Jag är faktiskt 50% polsk och jag pratar flytande polska, däremot så suger jag på att stava på polska. Men läsa, det kan jag!

Varför är du så bra?
Haha jag vet faktiskt inte, är jag verkligen bra? Haha

Vad är din riktiga hårfärg?
Min riktiga hårfärg är faktiskt mörkblont, fast jag har färgat håret så många gånger så att jag inte vet vad jag ska ta mig till, mitt hår börjar bli riiktigt slitet!

Hur ser ditt rum ut?
1 säng, 1 garderob, 2 hyllor med t-shirts m.m, 1 skrivbord och 1 akvarium. Sen är det vit och rosa inredning.

Vad är ditt älsklingsdjur?
Mitt älsklingsdjur är nog hund, dom är så lojala och sociala till skillnad från t.ex en fisk. Nej, en hund måste det bli. Och så har jag ju en hund själv också. :)

Hur ser den perfekta människan ut för dig?
Hm, en svår fråga. Alltså, bara hon/han inte är bitchig, självisk och taskig så tycker jag att alla människor är perfekta på något sätt. Men snäll, social, rolig och omtänksam. Och om man ska passa bra ihop med mig måste man ha dålig humor, för det är verkligen det jag har, haha!

Är du rik?
Nej det är jag inte, just nu får jag faktiskt bara 1500:- i månaden.

Hur fixar du ditt hår?
Jag brukar börja med att platta det grundligt, sen fluffar jag till det lite och sprayar luggen och det är så jag oftast brukar gå. :)

Med vad sminkar du dig?
Mousse, ibland rouge, eyeliner, mascara och ögonskugga.

Hur lång är du?
Jag tror jag är ungefär 1.78 cm lång!

Dricker/röker du?
Nej usch!

Vilka bloggar läser du?
Jag läser väl dom kändaste bloggarna t.ex kissie och foki men sen läser jag ju också massor med andra privatbloggar när jag har tid. :)

Har du gjort din design själv?
Haha ja det har jag faktiskt, även om jag inte tycker att den är så speciellt bra gjord så..!

Vill du designa vår blogg? (från saranattafanny)
Ja det kan jag göra men först ska jag fixa en annans kompis blogg :)

Vad för planer har du när du blir äldre?
Jag kommer att ha en familj, och helst av allt vill jag ju som alla andra bli lite kändare i bloggvärlden men det är ju bara drömmar! Jag vill ha en superliten kariär som sångare och min röst måste ju ha bättrat på sig tills dess och så vill jag nog jobba som frisör eller resesak. Vet inte riktigt vad det heter. :)

När tog du ett bubbelbad senast?
Jag tog ett bubbelbad i förrigår och då tog varmvattnet slut så nu får jag inte bada längre! Woho..

Varför bloggar du?
I början tyckte jag väl att det var coolt eftersom alla andra gjorde det, men nu när jag haft ungefär 6 ensamma bloggar och 4 bloggar med någon annan så tar jag det här mer på allvar och hitils har jag ju inte tröttnat!

Vad är din favoritaffär?
Gina Tricot och Monki är nog mina favoritaffärer just NU. Cocoo är också en bra affär eftersom dom har så söta smycken men ja. Om man ska räkna med kläder så är det nog dom två just nu! Och junkyard också, åh vad jag älskar deras kläder!

Vart shoppar du dina kläder oftast?
Just nu den senaste tiden har det varit gina och HM eftersom jag inte orkar gå runt så mycket i stan och leta kläder.

Kommer du färga ditt hår lila/rött?
Just nu kommer jag antagligen INTE att göra det då jag varken har ork eller tid. :)

Kommer du bli en storbloggare?
Det är ju något man aldrig vet, men i mina drömmar så finns ju det med att jag vill bli lite kändare än andra!

Är det ditt riktiga hår eller har du hårförlängning?
Det är faktiskt mitt riktiga hår men någonstans här hemma ligger det faktiskt en hårförlängning som jag aldrig någonsin kommer att använda, ska spara ut mitt hår så mycket som möjligt!





Så! Äntligen klar med alla frågor, som sagt.. vill ni fråga nått mer är det bara att randomfråga nått i ett vanligt inlägg så tar jag upp det nån gång! Tack till er som hade ork att fråga något och nu ska jag nog gå och lägga mig för jag är riiiktigt trött. 
Godnatt kära läsare! :* 


Ciiz

hahah :D jag ska ut ett tag, sj då?

du var lång, 1,78 :) MYCKET FINT



PUBLICERAT: 2010-02-24, 17:41:37 | URL: http://ciiiiz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: