SKRIVET: 2010-02-02, kl 21:11:28 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag

Åh nej! Det är prov imorrn, i SO?! Jag har nästan inte pluggat något, förutom i skolan då.
Lärarna har typ bannat oss från verkstan nu (ett klassrum) för att vi inte kan sköta oss, men vi gör ju det? Herregud bara för att man tar ett papper så bannar dom oss därifrån. Tack? Idioter.

Iaf, provet är på ekonomi och jag kan väl grunderna och så får jag hoppas på det bästa, men jag är ju inte den ända som inte kan något, typ ingen kan något. Man borde få mer tid på sig ._.

Juste, jag läser en bok som heter ''syskonkärlek'', ASBRA, läste typ 40 sidor på 1 timme?! Brukar aldrig läsa så mke, fan alla apploderar! Men den boken är så jävla bra så att det inte är sant, åh jag älskar den <3.


Förlåt för dålig uppdatering, ska bättre mig.
PUSS




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: