SKRIVET: 2010-01-29, kl 16:14:43 | PUBLICERAT I: Allmänt

Äntligen Fredag!

Chacha!

Äntlingen äre fredag, har längtat hela veckan. Fredagar är det bästa i mitt liv, HAHA!
Nejmen allvarligt, fredag min älskade fredag. Jag älskar fredagar. Då behöver man inte tänka ''åh nej det är skola imorgon'', inte för att jag har något emot skolan, har ju vänner där och så. Men tråkigt äre!

Just nu är jag med Emma och vi sitter och bloggar båda två. Vi har precis varit ute i snön och haft massa snöbollskrig och allt. Vi kom precis hem och satte in alla kläder i torkskåpet och bloggar! Ehm, vi ska åka till stallet nu och jag ska få rida! *misstolk*. Iaf, och så ska vi åka skidor bakom hästen! Det ska bli kul.

 <-- Jag är öseriöst sminkad och mitt hår är förövrigt helt fail av snön.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: