SKRIVET: 2010-01-28, kl 18:11:19 | PUBLICERAT I: Allmänt

Ny blogg

Hejsan! Jag vet att jag ändrat blogg väldigt ofta just nu men jag hoppas att den här håller.
Ehm, min förra började bli jättetråkig och jag ville helt enkelt ha en ny och fräsch blogg.
För er som inte känner mig heter jag Romana Arnoldsson och är 14 snart 15 år och bor i Bålsta, det är en stad som ligger nära Sthlm, Uppsala, Västerås och Enköping. Jag har 1 hund, 4 kaniner och två helt ointressanta sköldpaddor. Det enda dom gör är att antingen sitta still på ett ställe när man har dom lösa i huset, eller så ligger dom och solar i akvariumet. Och så har jag en fisk, fast det har jag velat att den ska dö i typ 2 månader nu, men den dör ju aldrig. Försöker övermata den men den blir bara superfet. Jaja!
Ni får gärna kommentera eller något, he-he. <:
<-- jag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: