SKRIVET: 2010-01-29, kl 22:56:50 | PUBLICERAT I: Allmänt

Sur och Irriterad.

Jag stör mig så otroligt störande mycket på folk, mina vänner, alla. Har varit sur hela dagen bara för att alla är så jäkla irriterande och jag vill bara hem och lägga mig eller något. Eller alla började bli irriterande när jag åkte hem ifrån stallet, red föressten inte Amadeus heller, orkade inte. Så det får bli imorn istället. Iaf, jag tror jag börjar bli som Robin, jag HATAR när folk ser ut som mig. VARFÖR? Iallafall att om jag skaffar något, så gör någon annan också det, fyfan vad störande det är. Liksom, får man inte ha sin egen stil eller? Idioter.

T.ex att om jag börjar använda något smink eller sminkat sig annorlunda, så gör ni det också? STÖRANDE säger jag bara, det är så otroligt onödigt, och själviskt. Jag kanske vill ha min egen stil? Jag kanske vill se ut som jag gör SJÄLV och inte se ut som alla andra. USCH

Jag och Simon ''bråkade'' idag också, det har väl gjort hela min dag ännu sämre, även om vi är sams nu så känns det ändå inte bra, känns som om något saknas. Får väl veta vad det är senare, det får jag alltid. Vi bråkade om att jag hade dissat honom, och förlåt för det Simon :(. Fast jag kommer att vara värdlens lyckligaste chey på fredag ,då kommer han hit, äntligen. <3

/R



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: