SKRIVET: 2010-03-07, kl 20:23:17 | PUBLICERAT I: Allmänt

Förlåt för dålig uppdatering

Nu är det så att blogg.se cpat eller något så jag kunde inte logga in på min blogg. Gick runt och var helt förbannad för det stod att mitt lösen var fel. Men då har man ju vänner som kan hjälpa en och nu var det Emma som även om vi bråkat hjälpte mig och så! STORT TACK.

Iaf, vi åkte till Härjarö (ca 1 timme ifrån där jag bor med bil) och var ute och grillade och gick ut på isen och busade och allt. Nova var ju lös hela tiden (förutom några korta stunder) så hon stack iväg åt alla håll och kanter och följde efter spår. Men vi lät ju henne göra det eftersom inga andra var ju just där. Vi hittade iaf en grillplats på en hög kulle precis övanför vattnet (som var is då) så utsikten var ju inget att klaga på! Detta bara måste göras om! Jag och Nova var ju långt ute på isen och brottades med varrandra och allt. Skitkul! Hann tyvärr inte ta några bilder :(.
Tack pappa för utflykten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: