SKRIVET: 2010-03-03, kl 17:14:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Snöbollskrig med Jennifer

När jag kom hem åkte Jennifer med mig och vi har pluggat. När vi hade pluggat lite drog vi ut på trädgården med Nova (min hund) och det hela började med att vi hade snöbollskrig, vi skulle inte sikta på varandras huvudet. Sen sprang jag bort och ramlade rakt i snön och då kom Jennifer och MULADE mig två gånger. Sen reste jag mig upp och kastade en snöboll i Jens ansikte och sprang iväg. Då sprang hon efter och försökte mula mig igen och då fällde jag henne så att hon ramlade ner i snön och så mulade jag henne 1000 gånger :D
Sen lyckades hon mula mig igen :(

Iaf, vi gick hem helt genomblöta och hade skitmycket snö i håret. Så vi gjorde varm oboy, bytte om och nu sitter jag här. Höhö!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: